[LUGOS] Solaris

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Oct 14 08:14:49 CEST 2003

Zivijo!

Streznik je naceloma dosegljiv z interneta (ssh), vendar traja priblizno 2
minuti, prav tako je dosegljiva http stran, pa tudi tu traja nekaj casa,
da se racunalnika zmenita. Po logih izgleda tako nekako, kot da se ne zna
sporazumeti z DNS-om, saj last prikaze IP racunalnika na katerega se
povezujem,
ne pa njegovega imena.

lp Ales