[LUGOS] Diplomska v LateXu

Tilen Travnik tilen.travnik at guest.arnes.si
Tue Oct 14 07:20:01 CEST 2003

O LaTeXu nasploh ne vem veliko, vendar me je tistega malo, kar sem
prebral v knjigi, katere link je bil na tej listi pred parimi dnevi,
zelo navdušilo. Če se bo kdo lotil kakšne bolj sofisticirane rešitve
specifično za BF sem seveda pripravljen pomagati, kolikor paš znam, saj
bom zadevo tudi sam nekoč potreboval. Fino bi bilo, da bi se na strani
http://www.agroweb.bf.uni-lj.si/Navodila_BF.html poleg linka na
grozovito makriran .doc file
http://www.bfro.uni-lj.si/zoo/publikacije/sw/ ki naj bi "olajšal" delo
znašel še link ala: Za tiste, ki želite preprosto in nezrušljivo
diplomsko... Ki bi vodil na en dodelan class.

Kar se tiče moje pomoči, bi v prvi fazi to najverjetneje bilo
preverjanje skladosti z navodili z oblikovanje, v prihodonosti pa tudi
kaj več (ustrezno z naraščanjem mojega znanja).

Kako je z drugimi bfjevci (ali žlahtniki le teh) na tej listi?

> Hvala vsem za odgovore, gre za Biotehnisko Fakulteto. :)

Pozdrav
Tilen Travnik