Solaris

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Oct 13 14:54:01 CEST 2003

Zivijo!

Vem, da je to linux lista, pa vendarle:
imam racunalnik (Sun Sparc), na katerem tece Solaris 2.5. Racunalnik je
uspesno na mrezi ze od 1995 leta dalje, sedaj pa se ze en dober mesec ne
zna vec pogovarjati z ?DNS?-om oziroma z drugimi racunalniki. Ce se
hocem remote prilogirati na njega traja celoten postopek 2 (dve!) minuti
in ce zazenem last se namesto imena racunalnika s katerega sem se prilogiral
pokaze njegov IP. Problem je v tem, da je gor en (sicer star) laserski
printer, ki zelo dobro dela, tako da je ta racunalnik namenjen pretezno
printanju. Problem je v tem, da ce dam nekaj printat mi javi, da je
printer nedosegljiv (pac ker toliko casa isce po mrezi da prej prekine
printanje). Ali bi slucajno kdo vedel, v cem bi lahko bila tezava.
File-i z mreznimi nastavitvami so videti v redu (oz. so taki kot na
enem drugem, nekoliko novejsem Sparc-u).

Hvala za odgovore, lp Ales