[LUGOS] Diplomska v LateXu

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Mon Oct 13 14:13:06 CEST 2003

On Mon, 2003-10-13 at 13:53, David Klasinc wrote:
> Banzai!
hojla, Mojster Klasinc(tm)!

>  Predvidevam, da je kdo ze pisal diplomsko v LaTeXu... :) Zanima me ali ima
> kdo kak 'template' ze narejen, tak, ki bi se drzal pravil, ki so predpisana
> za diplomske naloge? Stevilcenja, margins, etc, etc, ...
a te reči ne predpisuje vsak faks posebej? sam sem (par let nazaj, na
FRIju) prav dobro prišel čez z naslednjim:

% tole je zacetek, ki nasteje pakete in pove par globalnih nastavitev

\documentclass[a4paper, 12pt]{book}
\usepackage[dvips, final]{graphicx}
\usepackage[dvips]{graphicx}
\usepackage[slovene]{babel}
\usepackage{lscape}
\usepackage{amssymb}
\usepackage{makeidx}
\usepackage{epic}
\usepackage{eepic}
\usepackage{rotating}

% ...

\oddsidemargin 1.2cm
\evensidemargin -0.2cm
\textwidth 14.85cm
\topmargin 0.26cm
\headheight 0.5cm
\headsep 1.2cm
\textheight 22cm

% ...

\pagenumbering{roman}
\setcounter{page}{1}

% tole pa je prvih nekaj strani (naslov, povzetki, ipd.)

\thispagestyle{empty}
\vspace*{2cm}

\def\jaz{Jaka Moènik}

\begin{centering}

{\Large \bf Porazdeljevanje bremena }\\
\ \\
{\Large \bf v CORBA okolju}\\
\ \\
\ \\
\ \\
\ \\
{\large \bf \jaz}\\
\ \\
\ \\
\ \\
{\sc Diplomska naloga \\
iz \\
RAÈUNALNI©TVA - SMER PROGRAMSKA OPREMA \\
}
\ \\
\ \\
\ \\
predlo¾ena \\
Fakulteti za raèunalni¹tvo in informatiko\\
Univerze v Ljubljani \\
kot delna izpolnitev pogoja za
pridobitev naslova \\
univerzitetni diplomirani in¾enir raèunalni¹tva\\
\ \\
\ \\
\ \\
\ \\
\ \\
April 2001 \\
\end{centering}
\vfill
\noindent
Mentor: \\

\noindent
prof. dr. Borut Robiè\\

\vspace{2cm}

\newpage

\begin{center} \ \\ \vfill
{\em Besedilo je oblikovano s sistemom za stavljenje \LaTeX.} \\
\ \\
\ \\
\ \\
\end{center}

\newpage

\thispagestyle{empty}

\vspace*{4cm}

% zahvala muzi;)
{\small \bf
Barbari. Ker j\^{e}...
}

\newpage

\ \\

\newpage

\thispagestyle{plain}
%\thispagestyle{empty}

\begin{centering}
{\bf PORAZDELJEVANJE BREMENA V CORBA OKOLJU }

\ \\
\jaz\\
\ \\
Mentor:
prof. dr. Borut ROBIÈ\\
\ \\
{\sc Povzetek} \\
\ \\
\end{centering}

\bigskip

Tipiène objektno usmerjene aplikacije so sistemi, sestavljeni iz
velikega ¹tevila med seboj komunicirajoèih objektov, ki izvajajo
zaporedje razliènih nalog. Uèinkovi\-tost tak¹nih aplikacij lahko
izbolj¹amo s preprosto paralelizacijo izvajanja neodvisnih nalog. V
prièujoèem delu bomo predstavili objektni model CORBA, ki skrije
izvedbene podrobnosti in lokacijo objektov pred programerjem, ter
opisali metode za po\-raz\-delje\-vanje bremena. V okviru CORBE bomo
razvili sistem za po\-raz\-delje\-vanje objektov po vozli¹èih
raèunalni¹kega omre¾ja, ki lahko uporablja razliène porazdeljevalne
postopke in knji¾nico, ki olaj¹a uporabo le-tega v jeziku C. Sistem bomo
preizkusili na problemu iskanja mre¾ne topologije $N \times M$ vozli¹è
stopnje $D$ z najmanj¹o vsoto maksimalne in povpreène razdalje med vsemi
pari vozli¹è ter preuèili rezultate.

\ \\
\ \\
\ \\
\ \\
\begin{centering}
{\bf LOAD DISTRIBUTION IN A CORBA ENVIRONMENT }

\ \\
\jaz\\
\ \\
Supervisor:
prof. dr. Borut ROBIÈ\\
\ \\
{\sc Abstract}\\
\ \\

\end{centering}

\bigskip
Typical object oriented applications are systems consisting of a large
number of objects, communicating among themselves and performing
distinct tasks. The efficiency of such an application can be improved by
performing independent tasks in parallel. In this work the CORBA object
model that obscures implementation details and location of objects from
the programmer is presented and an introduction to load distribution
algorithms is given. A system for object distribution based on CORBA and
a C language library for its use are developed. The library is then
tested on the problem of finding the interconnection topology in an $N
\times M$ mesh of degree $D$ that yields minimal sum of maximum and
average distance among all pairs of nodes. Finally, results of the tests
are analysed.

\ \\

\newpage

email: jaka at gnu.org