[LUGOS] Xml

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Mon Oct 13 11:16:14 CEST 2003

On Mon, 2003-10-13 at 10:41, Primož Gabrijelčič wrote:
> [...]
pasti ni. je pa res: gre za mscentrično storitev.

> Tukaj: http://e-poslovanje.siol.net/WebSign/WebSign.html
>
> Prosimo poèakajte. Nalagam aplikacijo WebSign (900k)...
> Vaš spletni odjemalec ne podpira namešèanja vmesnikov ActiveX oziroma ste izbrali "No" pri nalaganju vmesnika ActiveX kontrole oziroma ste varnostni nivo namestili na "High".
>
> Res pa je, da prideš do tega samo če hočeš večkrat omenjeni XML plačati elektronsko prek njih. Če prekucaš vrednosti v SKB.NET, Koprsko i-Banko ... (ali, bognedaj, v Klik), potem dela OK (razen mogoče v zadnjem primeru, eh, spet bentim, ignorirajte).
ampak potem mi banka zaračuna enormno provizijo za plačilo;)

vsekakor je takšna brezobzirnost do zanikrnih nekaj odstotkov njihovih
odjemalcev, ki pač ne poganjajo onega drugega OSa iz redmonda, grozljiva
(a vrejetno ekonomsko upravičena;). zato bi bilo prav in zveličavno, če
vse stranke siola, ki uporabljamo linux pošljemo vsaj en emajl k njim.
in po možnosti prepričamo še vse znance, prijatelje, sosede, punce,
fante, delodajalce ipd. ki so takisto odvisni od siola (pa uporabljajo
pravi OS, tisti s kupom hecnih lukenj), da tudi oni zatežijo siolu. saj
verjetno ne bo pomagalo, ampak kdor jezika špara kruha strada...

seveda pa lahko vsi prizadeti zamenjajo ISP-ja. hehe... no, slovenska
duša je pač takšna, da ima raje status quo!

saj je lepo, da uporabljajo odprt standard, ampak če je edina izvedba
odjemalca za ta standard (ki me ne priveže na lastniški OS) moje
pretipkavanje podatkov v (buhnedej) klik, potem je od tega bolj malo
koristi. dokler tega ne rešijo naj še naprej padajo smreke, da mi bodo
lahko pošiljali papirnato različico računa!

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka