Gnome & zvok

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Oct 13 09:30:50 CEST 2003

Zivijo!

Imam eno vprasanje, ki se tice zvoka pri Gnom-u. Instaliral sem
RH 9 in ko se prilogiram (po zagonu racunalnika) ne morem predvajati
zvoka (gnome). Ce zazenem mpg123 mi javi napako v neki knjiznici
(se oproscam, ker govorim tako na pamet, a imam doticni racunalnik
doma) za zvok. Ce se odlogiram in prijavim v KDE zvok cudezno dela.
Po ponovni prijavi v gnome zvok tudi dela (do ponovnega restarta racunalnika).
Isto se mi je ze dogajalo na RH 7.3 na nekem drugem racunalniku, na tem
pa je to normalno delovalo. Tam sem zvok "usposobil" tako, da sem imel
vedno prizgan mikser. Zanima me, ali je ze kdo drug dozivel kaj takega
in kako je to odpravil.

Za odgovore se ze vnaprej zahvaljujem.

lp Ales