lokalizacijski ( in drugi ) problemi

Martin martin at amadej.si
Tue Oct 14 23:48:21 CEST 2003

Pozdrav,

testiram gentoo in se mi je pri lokalizaciji zapletlo.
Želim imet šumnike in iso-8neki-2kodno tabelo povsod.
Nastavil sem si spremenljivke :
export LC_ALL=sl_SI
export LANG=sl_SI
export LANGUAGE=sl_SI
v /etc/profile in dosegel šumnike tudi v konzoli.
Problem je v quanti, ki ko shranim dokumente, zapiše le te v iso-neki-1 kodni
tabeli. Če quanto poženem iz KDEjeve konzole, čudežno, šumniki ostanejo pravi
tudi, ko shranim na novo narejen dokument.
Pri quanti sem tudi sicer nastavil vse na iso-neki-2 kodno tabelo.

Mogoče še to: kde zažene kdm, ki ga zaženem iz lokalne startup skripte. Hm...
mogoče bi moral pred ta ukaz dat tele local spremenljivke?

Drug problem je pa v tipkovnici. Vsi šumniki so na pravih mestih, vendar
pogrešam tiste oklepajem podobne znakce, ki se jih uporablja npr. za
preusmeritev outputa programa v shellu (manjše/večje).
Imam pa tipkovnico prenosnika, ker je to tudi prenosnik.

Mogoče še zadnji problem, ki niti ni tako moteč.
Če uporabim lastniški gonilnik za nvidio geforce 2, po zagonu Xov ne dobim več
normalne slike na ostalih konzolah, kjer ni Xov. Z ali brez framebuffer
podpore v konzoli.

Če si bo kdo vzel čas in odpisal kak predlog rešitve se mu lepo zahvaljujem.
L.P.
-Martin