[LUGOS] mysql realtime sinhronizacija

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Sun Oct 12 21:07:45 CEST 2003

Hojla Tadej,

Sunday, October 12, 2003, 9:02:12 PM, si napisal(a):

> Ima kdo narejeno realtime sinhronizacijo mysql baze med dvema remote
> serverjema? Ce se recimo spremeni en podatek v bazi A, se to takoj spremeni
> tudi v bazi B, na drugem racunalniku. Sem googlal, ampak nisem nasel nic
> pametnega. Ima kdo to reseno? Kako? Mogoce kaksen dober howto ali help file?

Jaz uporabljam mysql-ovo vgrajeno replikacijo in moram reci, da so spremembe skoraj
istocasne.. na master strani tece aplikacija, ki precej intenzivno
polni/spreminja/brise po bazi, spremembe se pa potem preslikujejo na
slave, kjer laufa web frontend in uporabniki posegajo v vsebino baze.

                              GreetZ, Stojan