[LUGOS] Xml

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Fri Oct 10 21:38:02 CEST 2003

In kaj je narobe z XML racunom? Si ti predstavljas elektronsko poslovanje v
stilu izmenjave .DOC, .PDF dokumentov in printanje le teh?? V XMLju je
marsikaj dobro reseno in tudi racuni so lepo digitalno podpisani..
Edino nevem kako je siol dolocu standard za racun.. Izgleda da se ni drzal
standarda, ki so ga pripravili pri GZS za XML racun.
http://www.gzs.si/?ID=151&IDpm=-1
Obstaja se kaksni standard oz. xml shema za racune v slo. ?

Bostjan