[LUGOS] Xml

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Fri Oct 10 21:20:14 CEST 2003

> Hmmm a bi lahko kdo več povedal na to temo... kar sem uspel
> prebrati na
> njihovih web straneh, se zdi da ne gre za microsoft-centrično
> storitev... kje je resnica oziroma, se kje skriva past?
>
> Mislim, tale XML sam po sebi ni tako napačen?

Meni se tudi ni zdelo da kaj posebej promovirajo MS rešitve - če ne drugega
mi delajo certifikati za nov servis.siol.net čisto lepo v Operi (potem ko
sem jih uvozil).

Zmotil me je običajni SiOLov pristop tipa "mi smo frajerji in ker smo
frajerji vemo kaj bi vi radi in smo to kar naredili ne da bi vas vprašali in
smo vam zdaj to vsem vključili zdaj se pa jebite."

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Do Files get embarassed when they are unzipped?
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list