[LUGOS] nvidia gonilniki-suse8.2-instalacija

al_m at email.si al_m at email.si
Fri Oct 10 15:28:04 CEST 2003

Nekaj takega (se ne spomnim natancno kaj) je installer javil tudi meni
(Slackware). Naredil sem naslednje. Instaliral sem (vse po pravilih) kernel
source, naredil nov kernel in ga naredil za aktivnega. Po tem je tudi nvidia
installer naredil svoje brez pripomb. Pa se to. Vsakic, ko se naredi nov kernel,
je nvidia installer po instalaciji modulov potrebno ponovno pognati.

lp
Ales