[LUGOS] ulimit

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Fri Oct 10 12:15:27 CEST 2003

> nastavim za
> razumel iz
> dokumentaciji pise,
> >

> Globalno hard limita ne moreš nastaviti za določenega uporabnika. Kot si
> že sam ugotovil, se hard limit prenaša od parent procesa na child
> procese. Najvišji parent, ki se izvede za posameznega uporabnika, je
> login shell, ta pa se izvede že pod UID od uporabnika in se v njem torej
> hard limitov ne da spreminjati.
>
> Lahko pa globalno spremeniš hard limit za vse uporabnike. To lahko
> narediš bodisi ob prevajanju kernela (include/linux/fs.h v kernel source
> [...]

Zdravo.

Najprej hvala za odgovor, bom sprobal.

Mi lahko prosim se razlozis zakaj potem po nekaterih forumih omenjajo
/etc/limits.conf datoteko, kjer lahko nastavis ulimit na uporabnika. Vendar
kolikor sem zadevo sprobaval mi ne dela. Najbrz potrebujem se kaj, da bi
lahko uporabil to konfiguracijsko datoteko ali pa sem zgresil poanto?