[LUGOS] LaTex&PS&PDF

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Oct 8 09:33:01 CEST 2003

Howdy!

Gregor Gorjanc wrote:

>Pri pripravi dokumentov iz TEX formata v PDF imam tezave s citljivostjo. Font je
>grozen, da je kaj. Uporabljam sledeci redosled.
>
>latex krneki.tex
>dvips krneki.dvi
>ps2pdf krneki.ps krneki.pdf
>
>Razlog za grozen izgled PDF dokumenta mi je znan. O tem sem ze bral na vec mestih.
>Nikjer pa nisem zasledil, kako zadevo urediti splosno.

Jaz dobim dokaj dobre rezultate, če kot privzeto pisavo v laTeX
dokumentu uporabim times družino ...

\usepackage {times}

nekje na začetku. Predpostavka je, da dvips ve, kaj narediti z
referencami na tele 'postscript' fonte.

Je pa res, da bodo enačbe (pa verejetno še kakšna malenkost) še vedno v
'ta groznem' fontu.

Če pa uporabiš pdflatex, moraš imeti vse grafike že prej v formatu pdf.

--
Peace!
  Mkx