ulimit

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Fri Oct 10 10:39:02 CEST 2003

Zdravo.

Mi prosim lahko kdo razlozi, kako naj v slackware kernel 2.4.18 nastavim za
dolocenega uporaknika limit "open files" na vec kot 1024, kot je po
defaultu. Nisem kaksen guru za linux kernel, vendar kolikor sem razumel iz
dokumentacije obstajata 2 limita H - hard in S - soft. V dokumentaciji pise,
da soft limit ne more biti visji od hard limita. Vendar pa mi sedaj ni
jasno, kako lahko globalno povecam hard limit za dolocenega uporabnika.

$ulimit -Hn
open files                    (-n) 1024

$ulimit -Sn
open files                    (-n) 1024

Ce izvedem ulimit -Hn 2048 kot root potem zadeva ta trenutni shell deluje,
ce pa isti ukaz pozenem kot navadni uporabnik pa mi stvar crkne : "bash:
ulimit: cannot modify open files limit: Operation not permitted".

Hvala za vse nasvete.