[LUGOS] LaTex&PS&PDF

Igor Dukanovic igor.mat at uni-mb.si
Thu Oct 9 20:07:19 CEST 2003

Osnov TeX-a se je najlazje nauciti iz "Sedi in pisi v TeX-u" ali tako
nekako od Razpeta.  Tako lahko dobis veselje do LaTeX-a, ki je kar
tezak.  Boljsi ucbenik (kjer pise tudi kako narediti kazalo) je napisal
Bagatelj.  Mislim, da bi jih preko COBISS-a moral najti v kaksni bliznji
knjiznici.  Sam se TeX-a ne bi zacel uciti iz kaksega prirocnika, tudi
ce je na web-u in tako kar najsodobnejsi.
Ce te pa muci kaksna podrobnost, pa vedno lahko vprasas katerega od
uporabnikov TeX-a.  Ce bom znal, ti bom z veseljem odgovoril.
                                                                 igor