[LUGOS] MySQL vs PostgreSQL

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Thu Oct 9 17:48:10 CEST 2003

Nakaj argumentov proti MySQL
http://sql-info.de/mysql/gotchas.html

Primerjava PostgreSQL, MySQL, MSSQL, Oracla in DB2
http://troels.arvin.dk/db/rdbms/

Še nekaj zanimivih threadov z mailing liste:
(PostgreSQL features not present in MySQL)
http://archives.postgresql.org/pgsql-advocacy/2003-09/msg00076.php
(licenca, performance, stabilnost, ...)
http://archives.postgresql.org/pgsql-general/2003-10/msg00318.php

Ne vem kako je pri MySQL listah, ampak pri postgresu dobiš odgovor na
najbolj nemogoče probleme; ponavadi kar od developerjev. Zaradi podpore za
poglede, prožilce, user-defined funkcije v kakih 7 jezikih in še kaj, je
reševanje nekaj čisto drugega, kot pri mysql, kjer za vsako malo
naprednejšo funkcijo že pišeš svoje scripte.

Po moje na koncu prideš do tega: PostgreSQL ima dobro bazo, MySQL pa dober
marketinški oddelek. :)

LP,
Aleksander