[LUGOS] OMEJITEV PROMETE

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Thu Oct 9 17:13:14 CEST 2003

Nejc Skoberne wrote:

> Zdravo.

> <http://lartc.org/>

Ja to poznam, samo sem imel v mislim bolj konkretne izkusnje, morda celo s kaksnim konkretnim
scriptom za CBQ, HBT ali katerega od podobnih shaper disciplin. Zanima s cem je kdo imel tezave v
praksi in kako jih obiti. Sam sem se "igral" s shorewallom in njegovin traffic shapingom, sedaj
pa bi rad slisal se duge pristope/ideje.

Aleksander