Množičen spam

jest at softraja.com jest at softraja.com
Thu Oct 9 11:02:04 CEST 2003

Zdravo.

Ok ne gre se za spam, gre se za pošiljanje e-sporočil vsem, ki so pač
naročeni na določen proizvod in so tudi obkljukali, da želijo dobiti
sporočilo  - novice.

Sedaj imam pa vprašanje, kako to najlažje izvesti:

e-mail naslove imam v tekstni datoteki, npr:

nekdo at nekje.com
nekdo1 at nekje.com

itd.., cca. 1000 email naslovov.

Vsakemu moram zraven pripeti obvestilo napisano v Word-u, kjer pač piše 10
stavkov, mogoče bi bilo lepše v html-kodi (link do naše strani....).

Ali mi lahko kdo prosim odgovori, kaj storite v takih slučajih.
ps. obljubim da sem na listo ne bo nič priletelo eheh..

lp