LaTex&PS&PDF

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed Oct 8 09:20:10 CEST 2003

Zdravo!

Pri pripravi dokumentov iz TEX formata v PDF imam tezave s citljivostjo. Font je
grozen, da je kaj. Uporabljam sledeci redosled.

latex krneki.tex
dvips krneki.dvi
ps2pdf krneki.ps krneki.pdf

Razlog za grozen izgled PDF dokumenta mi je znan. O tem sem ze bral na vec mestih.
Nikjer pa nisem zasledil, kako zadevo urediti splosno.

Malo sem se zafrkaval s pdflatexom (spodaj je del kode iz preambla, ki je potrebna za to)
	\usepackage[pdftex]{color,graphicx,hyperref}
	\usepackage{aeguill}
in pisava je bila vredu, a so bile potem tezave z grafiko. Ali je mozno kako namestiti
pisave, s katerimi bi obsel zadevo.

Uporabljam RH 8.0.

--
Lep pozdrav,