[LUGOS] gnomemeeting

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Oct 7 11:38:06 CEST 2003

Hojla Jernej,

Tuesday, October 7, 2003, 11:27:37 AM, si napisal(a):

> Se nekaj - kaksne kamere si kaj uporabil - lahko kaksno posebej priporocis?

Jaz imam tu Logitechovo QuickCam Zoom, z vgrajenim mikrofonom. Fajn
igracka, ni ravno najbolj poceni, ima pa kar nekaj funkcij, tako da mi ni zal
investicije.

Driverji pod linuxom niso problem, rabis pa malce branja online dokumentacije
in outputa 'dmesg' da spravis vse v red kakor je treba :-)

                              GreetZ, Stojan