[LUGOS] gnomemeeting

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Oct 7 09:04:21 CEST 2003

Hojla Jernej,

Tuesday, October 7, 2003, 8:47:09 AM, si napisal(a):

> To sem sicer ze nekaj probaval, a res da nisem cisto vsega
> preizkusil - probaval sem samo moznosti z boljso kvaliteto.. Bom pa
> poskusil se tiste z nizjo..
> Si mogoce preizkusil tudi kaksen podoben program?

Khm.. Netmeeting ;) ?

Nekaj sem se igral tudi z OpenH323 druzino produktov, samo tisto se ni
ravno stabilno po mojih izkusnjah, je pa vsekakor korak v pravo smer,
ker imas celo paleto aplikacij (tajnico, konferenci sistem, voice2net
gateway,...)

<offtopic>

Sicer pa (za windows userje) vsekakor priporocam Skype, zal linux
porta se ni, ampak kvaliteta zvoka je zelo dobra.

</offtopic>
                              GreetZ, Stojan