samba: slabe zmogljivosti (smbfs vs smbclient)

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Oct 3 14:46:21 CEST 2003

Pozdravljeni,

mi kdo pomaga rešiti tole uganko? Na kateremkoli Samba serverju (distro
je vedno Debian unstable) se mi dogaja sledeče:
- če nanj/iz njega pumpam podatke preko ftp, gre skozi 7-10 MB/s,
- če nanj/iz njega pumpam podatke preko sambe in je klient windows, gre
skozi 7-9 MB/s,
- če nanj/iz njega pumpam podatke preko sambe in je klient linux in to
delam preko smbclienta, gre skozi 5-7 MB/s,
- če nanj/iz njega pumpam podatke preko sambe in je klient linux in to
delam preko smbfs (mountan smb share), gre skozi 3-4 MB/s.

V številnih howtojih o Sambi so sicer neki nasveti o štelanju nastavitev
(v glavnem TCP), da Samba nekaj malega pridobi na hitrosti. Žal v mojem
primeru nobena ne prime. Zaradi komforta največkrat uporabljam prav
smbfs, ki pa je tudi najbolj počasen.

Je to problem v Sambi ali v samem kernel modulu smbfs? A imajo stock
kerneli sploh dovolj dobro podporo za smbfs? Se da kje dobiti kakšen
patch z novejšo verzijo? Etc etc... Vesel bom vsakega namiga.

LP,
Uroš