router in vpn

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Oct 3 08:33:57 CEST 2003

Zivjo!
Upam, da bo kdo imel kaksno idejo vec kot jaz - ne vem tocno, kako bi
vzpostavil VPN povezavo.
Situacija je naslednja: navzven sem povezan preko ruterja, ki maskira ip
naslove. Ta ruter je povezan z drugim ruterjem, na katerega je priklopljen
racunalnik z M$ in vpn klientom.
Moj vprasanje je, kako moram nastaviti oba ruterja (iptables, opcije v
kernelu in mogoce se kaj?). Na obeh imam namescen Debiana in shorewall.
Zraven VPN klienta sem moral se namestiti nekaksen firewall. V njegovi
konfiguiraciji sem nasel, da je potrebno nekaj portov odpreti za nekatere
naslove, nekatere druge pa zapreti.
Hvala!
LP, Jernej