[LUGOS] DVD pisanje (backup)

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Fri Oct 3 00:52:26 CEST 2003

NEC ND-1100A (DVD+RW) in Toshiba SD-R5002 (DVD-RW)
oba preverjeno delujeta pod Linuxom.  Zdaj dobiš seveda že boljše
modele, ali jim pa sledijo tudi mediji, pa ne vem.  Multisessiona nisem
preizkušal, pač pa sem pisal na DVD-RW (oz DVD+RW) medije.
Xcdroast ima en pro-dvd plugin, ampak vsaj na NECovi enoti ni
pravilno pisal, medtem ko je z dvd+rw-tools šlo.  Tudi brisanje
in ponovno zapisovanje deluje.
Govorim za  data dvd-je, kakega filma še nisem "backupiral" in potem
predvajal v kaki dvd komponenti.

Jurij