[LUGOS] Driverji za network, monitor, modem

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Thu Oct 2 15:38:30 CEST 2003

Boljša je obratna pot: poiščeš notebook, ki je 100% podprt pod linuxom.
Zdaj je, kar je.  Poglej na www.linux-on-laptops.com pod razdelek z
Asusovimi modeli (ali pa z drugimi z enakimi komponenatmi).

Če ima Asus gonilnik za mrežno kartico, ta potem mora delati. Si prevede
modul in ga naložil? Od kod si poskusil s pinganjem - z drugega računalnika
ali si pingal "samega sebe"?

Lahko pa poskusiš še RH9.1beta2 (severn).

Jurij