[LUGOS] openssh logout obvisi

Igor Dukanovic igor.mat at uni-mb.si
Thu Oct 2 12:23:55 CEST 2003

Oprosti, da se mesam.  Sam sem popoln zacetnik pri ssh-ju,
a kolikor vem je namen ukaza screen ravno to, da se potem, ko si
poslal neki job  na drugi racunalnik (ki bo recimo trajal par
ur), sam odjavis in prijavis spet cez par ur.
Meni se to kar opisujes, ce sem te prav razumel, zdi normalno
in ne bug.

Lep pozdrav, igor