[LUGOS] [!!BERI ME!!] Pingo Linux 2.0 [!!BERI ME!!]

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Nov 30 13:36:18 CET 2003

Živjo Andraž.

Dne petek 28 november 2003 21:13 je Andraz Tori napisal(a):

> in najpomembnejše: apt ... če sem prav razumel ?

Da, vendar AFAIK ni najpomembnejši :).

Apt omogoča nadgrajevanje in nameščanje paketov ter popravkov iz internetnega
skladišča paketov. Nastavljen je na slovenski zrcalni strežnik kjer so vsi
RH9 in Pingo 2.0 popravki ter nadgradnje.

> Vprašanje: a če ima človek to nameščeno na notebooku in odpotuje v
> kakšno bolj malemu človeku nenaklonjeno okolje... ga lahko teoretično
> aretirajo?
>  - sklyarov comes to mind...

Amerika je pač dežela neomejenih možnosti ;).

> kakšen pa je plan v razmerju do fedore? se načrtuje kaj v smeri debiana
> (z novim installerjem) tudi?

To bo tema naslednjega sestanka Lugos ta torek, vabljen :).

--
best regards,
Rok Papež