[LUGOS] Pingo

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Nov 30 11:13:55 CET 2003

 > Na kaksni stopnji pa so prevodi?

Hm, sicer je Roman ze povedal, kako je s tem, a bi rad dodal, da izraz _vsa
distribucija_ pomeni bistveno vec, kot prinasa MS Windows. Gre za priblizno
1600 paketov, njihovo stevilo pa se raste. Seveda je med temi paketi nekaj
velikih sklopov, recimo OO.org, Mozilla, KDE in GNOME ter namestitev sistema
in administracija, a poleg njih je vec kot za skriti del ledene gore drugih
paketov, ki niso ne internacionalizirani, se manj pa zato lokalizirani.
Razmisljati o poslovenjenju _vsega_ je zato precej sanjasko delo, ki nima
niti najmanjsega upanja na uspeh, celo vecji narodi tega ne bodo naredili.
Smiselno se je zato vprasati, kako oblikovati izbor, da bo lokalizacija kar
najbolj ucinkovita. Glavne sklope sem nastel. Te je treba sproti vzdrzevati
in lokalizirati se neprevedeni ostanek, po moznosti cimbolj v celoti, to
pomeni tudi datoteke s pomocjo, vzorce in primere, zglede ipd...

Ob tem bi bilo lepo lokalizirati se tisto, kar najvec uporabljamo in pri
cemer je sedanja anglescina moteca. Ukaza ping verjetno ne bomo
lokalizirali, orodja za IRC pa...

> Kar se tice izumiranja je zadeva po mojem nabolj povezana z $.

Kako mislis? Glede na to, da gre v vecini primerov za ljubiteljske (v
pomenu, da ljudje niso placani za svoje delo) projekte, $$ niso odlocilni,
pac pa motivacija. Ce nas bo dovolj za slovenjenje vec distribucij in bomo
vsi imeli voljo in veselje, bodo te distribucije zivele. Pri osipu bomo
razmisljali, kako naprej.

> Kako pa se financirate ali je to zgolj prostovolno delo iz veselja?

Delo je prostovoljno in neplacano. Na nagradnem natecaju MID prejsnji mesec
sta dve distribuciji, Slotechova in Pingo, dobili nagrado (ne placilo!) za
kakovost izdelka. Pri Pingu so se avtorji odpovedali nagradi in jo poklonili
Lugosu za razvoj in nadaljevanje lokalizacije Pinga. Lugos bo za vsoto
nagrade kupil strojno opremo in jo razdelil med projekte, ki prispevajo k
lokalizaciji.

Lep pozdrav,
Ales