[LUGOS] [!!BERI ME!!] Pingo Linux 2.0 [!!BERI ME!!]

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Fri Nov 28 23:19:12 CET 2003

 >in najpomembnejše: apt ... če sem prav razumel ?

Ja, apt-get deluje, strezniki so slovenski.

> (in po mojem skromnem mnenju bi moral redhat na začetku le vprašat kje
živiš in instalirat glede na to ustrezne programe - saj razvoj in
distribucija patentiranih tehnologij ni sporna, sporna je le komercialna
uporaba - vsaj kar se slovenske zakonodaje tiče, če sem seveda prav razumel
:)

Kolikor jaz te stvari razumem, Americani prepovedujejo izvoz tehnologij za
enkripcijo ipd. To pomeni, da ne smes nesti iz ZDA notebooka, ki ima gor kaj
podobnega.

> Vprašanje: a če ima človek to nameščeno na notebooku in odpotuje v kakšno
bolj malemu človeku nenaklonjeno okolje... ga lahko teoretično aretirajo?
 - sklyarov comes to mind...

Ja, zal imas prav.

> kakšen pa je plan v razmerju do fedore? se načrtuje kaj v smeri debiana (z
novim installerjem) tudi?

V fedoro (in posledicno v RedHat) se bodo vkjucevali popravki. Ker bomo
polnili tudi upstream popravke, bodo ti nato upostevani tudi v debianu.
Zaenkrat za direktno polnjenje debiana nimamo dovolj moci. Ce je kdo
pripravljen pomagati, pa tudi to ni problem. Distribucija je odprta!!! Bi
koga zanimalo sodelovanje? Seveda bomo morebitnim zacetnikom tudi pomagali.

Vceraj je za Pingo 2.0 izsla se knjiga Linux z namizjem KDE, kjer je delo s
to distribucijo opisano. Vkljuceno je tudi poglavjeo vecpredstavnosti in
enkripciji.

Lep pozdrav,
Ales