[LUGOS] Dual boot

igor igor.mat at uni-mb.si
Fri Nov 28 12:25:32 CET 2003

> V kakšnem dovolj low-level editorju za particije (najbolje, da kar fdisk
> pod linuxom) nastavi, da bo aktivna tvoja boot particija in ne Win
> particija.
>
> V linux fdisku gre takole:
>
> fdisk /dev/hda
> 2
> 1
>
> Tista druga inkarnacija 'a'-ja s prvo praticijo 'izbriše' active tag za
> prvo particijo.

Tako enostavno !!!  Zdaj mi je zal, da sem med eksperimentiranjem
izbrisal staro /home
particijo.

Tvoja resitev je bila najblizje tistemu, kar znam sam narediti, tako da
sem jo najlazje izpeljal.
Preden zazene windowse sicer izpise "chain +1 rootnoverify ... bla ",
tako da sem se ustrasil,
da je spet nekaj narobe, a ze naslednjo sekundo pozene windowse.  Kaj pa
bi se zgodilo, ce
bi pustil active tag na obeh particijah.  Katastrofa ?

Hvala !
                 igor