Dual boot

igor igor.mat at uni-mb.si
Thu Nov 27 21:43:37 CET 2003

Na prvih 5G na prenosniku imam instalirane windowse XP.  Na preostalih
15G bi rad instaliral
Pingo 2.0.  Prenosnik je tronote (Asus) D1.  Windowsi so na /dev/hda1,
/boot je na /dev/hda2.
Uporabljam zaganjalnik grub, ki mu narocim naj se nalozi na prvi sektor
/dev/hda2 in pusti
MBR windowsom.  Ne vsiljujem rabo LBA32.  Disk druid me opozarja, naj
naredim zagonsko
disketo, ker arhitektura racunalnika morda ni ustrezna...  /boot in / se
zacneta na sektorjih
okoli 600.  Na koncu instalacije se izpise veliko opozoril oblike:
Gtk warning unknown tag ...
Nato se po ponovnem zagonu brez kakrsnih koli vprasanj zazenejo
windowsi.
A morda ima kdo idejo, kaj sem spregledal?

LP in hvala,  igor