[LUGOS] prenosnik in ostala mreza

Gasper Zejn gape at owca.info
Wed Nov 26 19:58:06 CET 2003

Zakaj ne bi naredil samo mostu (bridge)?

Verjetno bi to zahtevalo novo jedro, ampak v 2.4.22 sem videl, da je
802.3 Bridging podprt.
Potem bi pomoje moralo brez težav delovat.

Sam sem poskušal pred nedavnim naredit bridge z netfiltrom, ampak ti pač
netfiltra ne bi vključil.
Preberi si malo tu okoli:
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Ethernet-Bridge-netfilter-HOWTO.html#ss2.1

Potem bi imel vse eno in isto mrežo, zato ne bi bilo težav pri
dostopanju do ostalih mašin ane.

Gašper

himbA pravi: