[LUGOS] Postfix Relay

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Nov 26 15:23:19 CET 2003

Howdy!

Dejan Trop [Krofek] wrote:

>Naj prvo malo razložim...
>Imam dva strežnika, ki sta vsak na svojem koncu Interneta. Prvega bom
>imenoval sever1 in je gor domena1, drugi pa je server2 in je gor domena2.

[ SNIP ]

>V datoteko /etc/postfix/transport pa podal podatke:
>domena1		smtp:[server2.domena2.com]

Jaz bi pričakoval, da bi moral to datoteko na server1 izpustiti, na
server2 (ki mora vse maile za domeno1 poslati na server1) pa napisati
nekaj takega:

domena1		smtp:[server1.domena1.com]

V tvojem primeru je server1 na vsak način hotel vse maile za domeno1
poslati na server2, ta jih je pa rejectal, kre ni vedel, kaj bi z njimi.

Seveda pe se lahko tudi motim.

--
Peace!
  Mkx