[LUGOS] Postfix Relay

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Nov 26 15:12:21 CET 2003

Zdravo.

> Naj prvo malo razložim...

Saj je res da o Postfixu ne vem prav veliko, ampak jaz sem naredil
veliko bolj preprosto:

> Zato sem v DNS vnesel nastavitve:
> IN MX 10 server1.domena1.com.
> IN MX 20 server2.domena2.com.

Tako. To imam tudi jaz.

> Nato sem v postfixu na server1 v /etc/postfix/main.cf vnesel:
> relay_domains = $mydestination domena1
> smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks
> check_relay_domains
> transport_maps = hash:/etc/postfix/transport
> V datoteko /etc/postfix/transport pa podal podatke:
> domena1		smtp:[server2.domena2.com]
> V server2, pa sem vnesel sledeče podatke:
> /etc/postfix/main.cf:
> relay_domains = $mydestination domena1
> smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks
> check_relay_domains

Uf, komplicirano. Jaz primarnega sploh nisem nic tikal (in imam celo
relay_domains zakomentiran; mydestination je dovolj da deluje).

Sekundarnemu sem pa samo tole napisal:

relay_domains = domena1

In to je to! Kadar primarni ni dosegljiv, gre posta ne sekundarnega,
in nato sekundarni vsake toliko casa proba poslat posto spet na
primarnega (ker zanj pac ni destination). Clovek se vprasa; ja ampak
kako ve kam poslati? No, ne pozabimo da tudi sekundarni Postfix zna
narediti MX lookup za doloceno domeno. A ni tako? Kolikor jaz vem, je finta v
tem, da DNS pove najvec o tem kam gre posta. Serverja morata pa vedeti
samo tisto kar sem jima jaz dolocil.

> Sedaj pa vprašanje. Ali sem to prav naredil?

Po mojem je tole ena kolobocija. ;) Ali pa samo meni deluje po
cudezu...

--
Nejc Skoberne
Grajska 5