[LUGOS] skripta za zagon adsl-ja

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Nov 25 22:25:39 CET 2003

Zdravo.

> Sicer ne vem, kaj vi uporabljate, jaz nisem imel nič, pa sem pač napisal!
> Preizkušeno dela na RH9 in Fedori 1.

Skozi leta sem ugotovil naslednje: ni se mi se zgodilo, da bi bil
problem v tem, da bi se moj rp-pppoe kaj "zastekal". Nastaviti ga je
pac potrebno na CONNECT_TIMEOUT=0 v pppoe.conf pa bo v primeru
SiOLovega izpada probaval v neskoncnost.

Najveckrat (vsaj pri meni) je bil problem na modemu: potegnes iz
elektrike, vtaknes nazaj notri in zadeva dela brez problema.

Tako da mi ni cisto jasno zakaj si ti imel tezave in zakaj tocno si
napisal tistole skripto.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5