[LUGOS] baza podatkov - internet stran

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Tue Nov 25 15:56:52 CET 2003

®ivjo!

Jaz bi pa rad naredil eno relativno enostavno bazo podatkov, ki bi jo namestil
na stre¾nik (debian). Potem bi pa rad do te baze dostopal/urejal/pregledoval od
zunaj (najbolje bi bilo, da kar preko internet brskalnika - najverjetnejo bi to
bil IE). Zanima me katero bazo priporoèate; poznam osnove MySql baze ter s
katerim programom bi uredil/naredil "internet strani", ki bi slu¾ile kot
uporabni¹ki vmesnik za delo z bazo (poznam osnove php, asp in visual basic)???

p.s. za¾eleno bi bilo, da je vsa programska oprema, ki bi jo uporabljal
brezplaèna!

hvala

lp, miha