[LUGOS] pgManage

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Tue Nov 25 12:12:46 CET 2003

Zdravo!

Sam imam:
$ ant -version
Apache Ant version 1.5.4 compiled on August 12 2003 --> enako kot ti
$ java -version
java version "1.4.2"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.4.2-b28)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.4.2-b28, mixed mode)  --> malce novejse
$ postgres --version
postgres (PostgreSQL) 7.3.4 --> malce novejse

Glede na to, da so to le warningi najbrz ni kaj hudega. Kaj menis?
Ja glede ukaza si imel prav. Zadeva sedaj lepo deluje. Kako pa je ta
ukaz sploh sestavljen

java -cp mammoth-postgresql.jar:jars/pgManage.jar pgManage.pgManage

mammoth-postgresql.jar in jars/pgManage.jar sta jar datoteki v pgmanage-src.
Kaj pa pomeni pgManage.pgManage? Zanima me kako bi lahko recimo z aliasom
pognal zadevo. Recimo, da bi zelel napisati le pgmanage. Sam sem zadevo
speljal takole

alias pgmanage="cd $PGMANAGE_HOME;
                java -cp mammoth-postgresql.jar:jars/pgManage.jar pgManage.pgManage &
                echo;
                echo ' Starting pgManage ....'
                cd $OLD_PWD"

Ali se da kako narediti, da ti ni potrebno menjavati map? Ima tukaj $CLASSPATH kaj veze?

--
Hvala za enkrat in lep pozdrav,
           Gregor GORJANC