[LUGOS] Apache 2.0 in Horde/Imp tezava

Marjan mtelko at email.si
Mon Nov 24 11:34:39 CET 2003

Zadeva je precej cudna ....hecno je to, ker druge aplikacije, npr. phpnuke na drugi
poddomeni in foto galerija delujejo normalno, samo to ne dela...pa se to npr. na
sluzbeni masini, oz bolje receno na sluzbenih masinah deluje, ne glede na
operacijski sistem (win98, xp, ipd..)...drugje, pa ne deluje. Na prenosnem
racunalniku npr. odpre horde iz sluzbenega serverja, iz mojega domacega pa hoce
naloziti "mailbox".

Marjan