debian osnove in isapnp modem

Beernarrd beernarrd at email.si
Mon Nov 24 09:50:30 CET 2003

Začel sem tipati po woodyju, pa nimam adslja in me zanima kako dam
apt-getu vedeti naj gleda v deb pakete na določenem direktoriju (ali
mora biti v tem direktoriju obvezen packages.gz fajl?)

imam isapnp modem ki bi ga rad prerpičal da bi delal. z isapnp in
pnpdumpom ga prepričam da dela potem ko nastavim še setserial. Problem
je, da moram vedno znova nastavljat vse to (ker mi isapnp vsakič javi
eror na drugem portu). Kako to pravilno spravim k delovanju že ob bootu?

Hvala.