[LUGOS] Apache 2.0.48 tezave

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Nov 21 10:24:43 CET 2003

ce gre za gentoo, so pred kratkim selili privzeti "DocumentRoot" direktorij iz
"/home/httpd/htdocs/" v "/var/www/localhost/htdocs/" - vse kar je potrebno
narediti je popraviti /etc/apache2/conf/apache2.conf in
/etc/apache2/conf/commonapache2.conf oz. nastaviti ustrezno konfiguracijsko
datoteko v "/etc/apache2/conf/vhosts/", navadno pa vhosts.conf...

najverjetneje ti v slednji manjka vnos v smislu:

NameVirtualHost *:80

<VirtualHost *:80>
  ServerName ime.streznika.net
  DocumentRoot /var/www/mesto_strezbe
</VirtualHost>
<Directory /var/www/mesto_strezbe>
    Options -Indexes FollowSymLinks MultiViews
    AllowOverride All
    <IfModule mod_access.c>
      Order allow,deny
      Allow from all
    </IfModule>
</Directory>

direktiva <VirtualHost> pove na kaksne header zahteve brskanlikov naj se
streznik odziva, <Directory> direktiva pa doloca tip dostopa, ki je dovoljen
do mesta, od koder se streze vsebina...

pri konfiguriranju zelo prav pride apache dokumentacija:

http://httpd.apache.org/docs-project/

vec o spremembah, ki jih (se) pripravljajo pri gentoo - po moje zelo dobro
(do)misljenih - najdes na:

http://www.gentoo.org/proj/en/glep/glep-0011.html

... omenjeni dokument je zanimivo branje tudi sicer.

lp,
ziga b.