[LUGOS] backup

Robert robert at vct.si
Thu Nov 20 15:27:43 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003 14:07:42 +0100
"Marko" <marko at bass.si> wrote:

> Mogoce ArcServ za Linux?
> Vendar na zalost ni zastonj. Pod novell-om deluje super, pod linux-om pa ga
> se nisem imel priloznost preizkusit.

Jaz imam pri strankah na treh mašinah kombinacijo ArcServe 7 + DDS3 enota, stvar dela zelo zanesljivo, tudi
konfiguracija je prilično enostavna - tako preko konzole kot tudi preko web vmesnika. Imel pa sem velike probleme pri
inštalaciji ArcServe 9, ki uporablja Ingres II za interno bazo in ga nikakor nisem uspel naložiti.

ArcServe se mi zdi zelo v redu tudi za mešana okolja, ker ima precej dodatnih agentov za različne OS in baze podatkov.

Na svojem serverju pa imam Amando, ki je tudi v redu, sem pa moral kar nekaj časa posvetiti branju navodil
in FAQ-ov, preden sem jo spravil v delujoče stanje. Edino, kar me malo moti, je počasen restore datotek, pa še za to
nisem prepričan, ali je problem Amande ali pa mogoče kaj drugega.

lp
robert