Obvestilo o prejemu

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Thu Nov 20 10:51:04 CET 2003

On Thursday, November 20, 2003, 10:12:36, BlaY0 wrote:

> To je feature mail streznika oz. groupware streznika, ne clienta...
> Exchange and stuff se mi zdi. Mogoce bi slo s Ximian Connector-jem.

Obstajata dve vrsti potrdil, Return-Receipt-To, ki ga generira strežnik in
X-Confirm-Reading-To, ki ga (po potrebi) generira poštni odjemalec ko označi
sporočilo kot prebrano. Ni pa nujno da se bo strežnik odzval na
Return-Receipt-To, ravno tako pa večina odjemalcev omogoča izklop potrdila o
branju.

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

Everybody lies; but it doesn't matter since nobody listens.
       -- Liebermann's Law