[LUGOS] Obvestilo o prejemu

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Nov 20 10:20:41 CET 2003

Howdy!

BlaY0 wrote:

>To je feature mail streznika oz. groupware streznika, ne clienta...
>Exchange and stuff se mi zdi. Mogoce bi slo s Ximian Connector-jem.

Ne vem če res ... v mozilli imaš obnašanje definirano v

Edit -> Preferences -> Mail & Newsgroups -> Return Receipts

Jaz imam nastavljeno tako, da me v nekaterih primerih vpraša, ali naj to
pošlje (to se zgodi, ko nek mail odprem prvič), v ostalih primerih pa
tega niti ne sprašuje in sploh ne pošlje. Prav tako imam nastavljeno, da
tega nikdar ne zahtevam.

--
Peace!
  Mkx