[LUGOS] Java

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Thu Nov 20 03:58:27 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003 03:26:52 +0100
Gregor Gorjanc <gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si> wrote:

> Zdravo!
>
> Ali bi bil kdo tako prijazen in mi razlozil nekaj pri Javi? V cem je
> razlika med *.class in *.jar datoteko. Obe sta binary, a ne?
>
> Potem me glede Jave zanima se CLASSPATH spremenljivka. Ali jo je
> potrebno nastaviti? Ali mora kazati na vse jar / class datoteke na stroju.
> Jaz sem poiskal jar datoteke in so precej nametane po stroju.

hm, z mojim omejenim neznanjem jave bi rekel tkole:

jar je 'java archive', ubistvu precej navaden zip file, ki vsebuje .class in
druge fajle.

CLASSPATH ... pa mora kazati na vsa mesta, kjer imas raztresene .jar /
.class fajle, ki jih uporablja tvoj java program.

sicer kot vedno, google it. vsaj za javo verjamem da bos nasel odgovore na
vsa vprasanja :)

--

Jure Pečar