Reiserfs problemi

Matej Zerovnik - LeVaK levak at element.planetq.org
Wed Nov 19 18:30:11 CET 2003

Zadnja case imam non-stop probleme z reiserfs-om. Ves cas se mi podira FS.
Nekatere datoteke zginejo, mp3ji kar naenkrat ratajo dovzine 400min, ko pa
kliknjen nanje se pa slisi samo tisina.

Ko pozenem reiserfsck javi napako in napise da morm rebuildat tree. To
naredim, a zmerom zgubim kaksnih 10 datotek. Zdi se mi da se to dogaja odkar
sem upgrejdov iz 2.4.19. Naprej sem upgrejdov na 2.4.22 pa ni bilo nic bolje,
nato na 2.4.20-wolk pa se vedno enako. 2.4.19 pa se mi noce skompajlat: make
bzlilo javi napako v enem fajlu. Ostale particije so vredu(root,win).
Particija je OK delala odkar je disk nov(nekje okoli pol leta).

Imam pa se ene zanimive probleme z particijo v M$. Na vsake toliko casa se mi
FS podere... in nekako ne najdem razloga zakaj. Ko kliknem na d: je tam povno
datotek z imeni iz hieroglifov. Prej so bili direktoriji. Kaksne ideje?

Je morda particijska tabela kaj FSCKed?

LeVaK
              Matej Zerovnik - LeVaK
                    LeVaK at IRCnet