xdm in parameter -ignoreABI

Andrej T. andrej at rikom.si
Tue Nov 18 19:58:42 CET 2003

Pozdrav,

Ker zelim kontrolirati X display na drugi masini sem namestil xf4vnc
(http://xf4vnc.sourceforge.net). V xf4vnc dokumentaciji pise, da, ce
uporabljam verzijo XFree86 < 4.3.0, moram Xe zagnati z parametrom
"-ignoreABI" :

NOTE: If you are running a release of XFree86 older than 4.3.0, you need
to use the flag '-ignoreABI' when starting X.

Da ne rabim vedno pisati "startx -- -ignoreABI" sem to opcijo dodal kar v
sami skripti startx (/usr/X11R6/bin/startx) in ce zadevo pozenem iz
bash-a tudi deluje. Do tu vse lepo in prav, vendar zelim uporabiti xdm za
prijavo uporabnika in ker xdm ne zazene skripte /usr/X11R6/bin/startx se
posledicno tudi vnc ne zazene.
Kako prepricati, da bo xdm zagnal Xe ali z startx ali pa z parametrom
"-ignoreABI"?

Hvala za pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.