[LUGOS] -j DNAT

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.dhs.org
Tue Nov 18 18:50:50 CET 2003

Evo, če boš želel port forwarding implementirat z netfilter oz. iptables:
http://kreiger.linuxgods.com/kiki/?Port+forwarding+with+netfilter

Pa malo bolj preprosta zadeva:
http://www.boutell.com/rinetd/

Zdej se bo sigurno našel kdo, ki bo rekel, da je port forwarding v
bistvu NAT. Sej v bistvu je. NAT, kjer se preslikajo le določeni porti.
Meni osebno port forwarding pomeni to, kar počne rinetd (ene vrste
proxy). Tolk, da se ne bi po nepotrebnem "prerekali" kaj točno je nekaj
in kaj ni...
Sicer me pa res zanima kako je prišlo do tega, da če si prav (recimo da

Martin pravi: