postfix in vscan probel

himbA himba at siol.net
Tue Nov 18 18:47:57 CET 2003

Pozdravljeni,

Imel sem postfix in amavis-postfix + antivir (demo). Potem ko mi je potekla
demo licenca za virus definicije sem se odlocil da bom zadevo (antivir)
odinstaliral. Nekaj emailov je obticalo v "deffered" vrsti in sedaj ko
amavisd-postfix in antivir nista instalirana mi postfix javi sledeco napako
pri posiljanju teh emailov:
postfix/pipe[6879]: DC2FF18BCF: to=<himba at domena.si>, relay=vscan,
delay=108859, status=deferred (temporary failure)

moti me tisti "relay=vscan". Se vedno hoce postfix tele zakasnele emaile
poslat cez virus skener (vscan) ceprav ga ni. V main.cf sem odstanil
"content_filter = vscan:"
 in vi master.cf
"localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd -o
content_filter="
pa ne pomaga...

Kaj je za storiti da ne izgubim obticalih mejlov?

lp, himba
--
This €-mail was Kmailed.