[LUGOS] -j DNAT

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.dhs.org
Tue Nov 18 18:19:59 CET 2003

Živjo,

Sej si sam napisal:
"...nat gre za prepis tistega dela paketka, kjer je zapisan
naslovik/destinacija.."
DNAT naredi to in samo to. Če imaš v IP headerju SRC IP 202.202.202.202
in DST IP 101.101.101.101 (tvoj firewall), na firewallu pa definiran
DNAT na pribl. tak način:

# iptables -t nat -A PREROUTING -d 101.101.101.101 -j DNAT
--to-destination 192.168.1.1 (ip notranje mašine),

bo netfilter spremenil _samo_ DST IP in ničesar drugega => SRC IP ostane
nespremenjen. Se pravi ima IP header sedaj SRC IP 202.202.202.202 in DST
IP 192.168.1.1 (nič ostalega se ne spremeni).

Tisto, drugo, ko notranji IP dobi request od firewallovega notranjega
IP-ja, pa je "port forwarding" in ne NAT.

Zakaj ti pa "enkrat prej" ni delovalo, ti pa ne morem reči, ker ne vem
kakšno situacijo si imel in katere programe si uporabljal.

Martin pravi: