Bootable DVD

Stanimir Vasić svasic at stane.org
Mon Nov 17 11:43:24 CET 2003

Pozdravljeni,

Iz treh CD-jev Mandrake Linuxa 9.2 (download verzija) bi rad naredil en instalacijski DVD, ki bi bil bootabilen. Pekač imam v mašini z Windowsi. Poizkusil sem že dve možnosti in nobena ni bila uspešna:

1. Iz prvega CD isota sem eksportal boot sector v datoteko in jo podtaknil Nerotu pri izdelavi devedeja.
2. Nerotu sem kot boot sector podtaknil datoteko cdrom.img iz mape images na prvem cedeju.

Cedeje 1,2 in 3 sem kar prepisal v eno mapo in jo dal kot podatke. V obeh primerih se je devede lepo zapekel, vendar ne boota. Ker nimam flopijev, mi je bootanje iz optičnega medija edina varianta. Mi lahko kdo pove kaj ga lomim v postopku, ali mi opiše pravilen postopek? Pa še to: ko sem exportal boot sector sem dobil tri filetke - image.bin, bootrecord.bin in bootcatalog.bin. Nerotu sem podtaknil image.bin in bootrecord.bin, but no go. Please help!

Lep pozdrav,
Stane